Start Kolekcja Honda CRX EE8 1.6 VTI 153km - Sprzedany!

Honda CRX EE8 1.6 VTI 153km - Sprzedany! 1991

Honda CRX – to legendarny hot-hatch japońskiej marki słynącej z innowacyjnych rozwiązań już od wczesnych lat 70-tych. Auto blisko spokrewnione z popularnym modelem Civic, niezwykle przemyślanym i oszczędnym modelem, który sprawił, że Honda, wcześniej rozważająca wycofanie się z produkcji samochodów na rzecz motocykli, wypłynęła na szerokie wody. CRX był jeszcze mniejszy, lżejszy, a przy tym posiadał fantastyczne, wysokoobrotowe silniki, zapewniające więcej niż wystarczające osiągi. To jeden z najbardziej kultowych japońskich samochodów lat 80-tych.

Prezentowany egzemplarz pochodzi z drugiej generacji, posiada charakterystyczne, klinowate nadwozie o niezwykle korzystnym współczynniku oporu powietrza, wynoszącym 0,29. Wyposażony jest w topowy silnik 1.6 vti i przeszedł szereg modyfikacji.

Lista prac wykonanych przy aucie:

Blacharka

  • wymiana reperaturek nadkoli tylnych
  • wymiana progów
  • wymiana przedniej szyby (odparzona)
  • wymiana drzwi prawych z powodu zbyt zaawansowanej korozji pod listwami
  • czyszczenie i konserwacja podłogi (stan bardzo dobry)
  • konserwacja profili zamkniętych
  • przygotowanie nadwozia do lakierowania

Lakierowanie

Lakierowanie wszystkich elementów,odnowienie lakieru według kodu lakieru oryginalnego. Niepolakierowana została tylko tylna klapa pod lotką, gdyż stan był dobry i pozostał oryginalny kolor do porównania.

Mechanika

  • remont hamulców z przodu i z tyłu (nowe tarcze, klocki, zaciski)
  • nowy rozrusznik
  • wymiana wahaczy tylnych wzdłużnych wraz z tulejami
  • wymiana sworzni i tulei metalowo gumowych oraz końcówek drążków
  • wymiana wszystkich łożysk kół
  • wymiana przegubów napędowych wraz z osłonami
  • wymiana rozrządu i paska klinowego
  • wymiana oleju i filtrów

Tuning

  • wymiana zawieszenia na gwintowane firmy AP Racing (przód i tył)
  • wymiana wahaczy tylnych na akcesoryjne regulowane we wszystkich płaszczyznach
  • modyfikacja układu wydechowego i dolotowego
  • montaż przewodów hamulcowych w stalowym oplocie
  • montaż tarcz hamulcowych przednich Brembo Max

Audio

  • montaż skrzyni aktywnej, głośników i radia z windą

Renowacja

  • odnowienie skór foteli przednich wraz z haftami wykonanymi komputerowo według oryginału

Detailing Austor

  • Austor Royal Detailing - Adam Młodożyniak / Kamil Czajkowski

Rekomendacja

  • Sprawdzony przez Austor, rekomendacja zakupu Kamil Czajkowski - Austor

 

Właścicielem samochodu jest Pan Marek Górczak, kolekcjoner i specjalista zajmujący się budową, remontami i modyfikacjami modelu CRX.

Cena: Sprzedany